Information

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål, som vi får hos Hormonfrit.dk. Hvis du har nogle spørgsmål, som du ikke kan finde svar på her, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os på info@hormonfrit.dk eller skrive til os på chatten her nede i højre hjørne. Det er rigtige mennesker, der svarer og ikke chat-robotter. Vi kan også kontaktes på telefonnummer 2643 2443.
Hvad koster fragt?

Vi har fri fragt, hvis du køber for mere end 599 kroner. Ellers koster levering med enten daoHome eller daoSHOP 39 kroner.
DaoHOME er diskret levering til din adresse inden kl.7 om morgenen. På konvolutten/æsken er afsendernavnet Care At Home ApS.
DaoSHOP: Du modtager en sms, når din pakke er klar til afhentning i den pakkeshop, som du har valgt. På konvolutten/æsken er afsendernavnet Care At Home ApS.
Vi sender også dagligt med GLS og PostNord. Her er der fri fragt fra 599 kr. Ellers koster fragten 59 kr.

Hvor lang tid går der fra bestilling til levering?

Alle vores ordrer sendes samme dag, hvis du har bestilt inden kl.15:00 mandag til fredag og inden kl.9:00 lørdag og søndag. Når din pakke er afsendt fra vores lager, modtager du en mail med et track and trace link, så du kan følge din ordre. Kig eventuelt i din spamfolder, hvis ikke du modtager mailen med det samme ved afsendelse. 90 % af vores ordrer er fremme dagen efter afsendelse. Men der kan i nogle tilfælde gå op til 3 dage, før du modtager din ordre.

Hvad betyder det, at I har diskret levering?

Alle vores ordrer sendes diskret. Det betyder, at din ordre fra hormonfrit.dk sendes i en anonym hvid boblekuvert eller brun kasse uden logo. Vores afsendernavn er navnet på vores selskab Care at Home ApS.

Diskret levering eksempel
Hvor er min pakke?

Bemærk, at der kan gå op til 24 timer, før din ordre kan trackes på track and trace linket, som du modtager på mail, når din ordre er afsendt fra vores lager i Dragør.

Jeg har fortrudt mit køb. Hvordan returnerer jeg min vare?

Du har 14 dages returret fra du modtager din pakke. Send os en kort mail om at du har fortrudt dit køb og send pakken til:
Care at Home Aps
A.P. Møllers Allé 9D. Port 2
2791 Dragør
Du betaler selv for porto. Vi refunderer pengene for din ordre samme dag den er modtaget hos os. Dette modtager du en bekræftelse på via mail.

Kan jeg annullere mit køb?

Du kan annullere din ordre frem til afsendelse kl.15. Kontakt os på info@hormonfrit.dk eller i chatten. Hvis du fortryder, efter din ordre er afsendt, kan du benytte din returret, som er beskrevet lidt længere oppe.

Jeg har modtaget et forkert produkt. Hvad gør jeg?

Vi beklager fejlen! Kontakt os på info@hormonfrit.dk eller via chatten, så løser vi det med det samme.

Reklamation

Send os en mail til info@hormonfrit.dk med:
1. En kort beskrivelse af problemet
2. To billeder (et af hele produktet og et af skaden)
Vi svarer inden for en hverdag og registrerer defekten i vores kvalitetssystem.

Kan jeg ændre min bestilling?

Du kan ikke selv ændre ordren efter gennemførelse. Kontakt os hurtigst muligt på info@hormonfrit.dk eller via chatten, så kan vi annullere ordren, hvis den ikke er sendt, og du kan lægge en ny.

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Du kan betale med MobilePay, Apple Pay, Dankort/eDankort, VISA, Mastercard og delbetaling med ViaBill og Anyday. Vi hæver først beløbet, når ordren afsendes. Ingen gebyrer.

Kan man betale med EAN-faktura?

Ja, det er muligt. Kontakt os på info@hormonfrit.dk eller via chatten. Der er ingen gebyrer ved EAN-betaling.

Søndag, Mandag, Tirsdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lørdag
Januar, Februar, Marts, April, Maj, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, December
Ikke nok produkter tilgængeligt. Kun [max] tilbage.
Indkøbskurv

Køb for 00,00 kr mere og få gratis fragt!

Du har opnået gratis fragt!

Din kurv er tom.

Shop videre

Tilføj note Rediger ordrenotat
Tilføj en rabatkode

Tilføj en rabatkode

Rabatkode vil blive fratrukket ved bestillingen

DKK

Vælg din betalingsmetode